Monika Brodka

Monika Brodka wciela się w bohaterów „Stranger Things”

„Wszyscy mi mówią, że wyglądam, jak te postaci ze „Stranger Things” – mówi piosenkarka Monika Brodka, po czym zamienia się w bohaterów serialu. Tak wygląda nowa reklama Netflix Polska, która pojawiła się właśnie w mediach społecznościowych.

W spocie Monika Brodka przegląda się w lustrze i przekornie zastawia, czemu różni ludzie mówią jej, że przypomina dzieci będące głównymi bohaterami „Stranger Things”.

Po czym lustrze pokazywana jest w stylizacjach na troje dziecięcych postaci ze „Stranger Things”: Willa Byersa, Dustina Hendersona i Eleven. Towarzyszy temu kolorystyka i muzyka z tego serialu.

To kolejna polska reklama wspierająca trzeci sezon „Stranger Things”. Poprzedni nawiązywał do programu „Nie do wiary” emitowanego przed laty w TVN, produkcję promują też wielkoformatowe murale w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku.

„Stranger Things 3” od 4 lipca

Trzeci sezon „Stranger Things” pojawił się na Netfliksie 4 lipca, jego zwiastun w marcu br. w ciągu tygodnia obejrzano 22 mln razy, co jest rekordem w historii tej platformy. Z serialem związana jest nowa kampania reklamowa Coca-Coli prowadzona w USA. Natomiast Microsoft zapowiedział udostępnienie aplikacji o nazwie Windows 1.11 nawiązującej do pierwszej wersji systemu operacyjnego Windows pochodzącej z połowy lat 80., kiedy rozgrywa się akcja „Stranger Things”.

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 22 proc. do 5,42 mld dolarów oraz 344 mln dolarów zysk netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.

Zobacz również:

Źródło: WirtualneMedia / Fot. instagram.com/missbrodka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ