Gwiazdy „Dziewczyn” eksponują swoje niedoskonałości. Reklama bielizny bez retuszu!
Lena Dunham i Jemima Kirke, gwiazdy serialu „Dziewczyny”, wzięły udział w kampanii bielizny marki Lonely Lingerie. Jednak najnowsza reklama wzbudza liczne kontrowersje. Dlaczego? Na zdjęciach nie zobaczymy wychudzonych, idealnych ciał, ale kobiety z „krwi i kości” ! Jak Wam się podoba reklama bez cienia retuszu?
pierwsze: pewność siebie
Bieliźniana kampania jest częścią akcji „Lonely Girls Project”, której celem jest walka z uprzedmiotowieniem kobiet, dlatego ta reklama jest inna niż wszystkie! Marka Lonely Lingerie do współpracy zaprosiła Lenę Dunham oraz Jemimę Kirke, gwiazdy serialu „Dziewczyny”, które z dumą prezentują swoje nieidealne kształty. Odrobina cellulitu, fałdki tłuszczu – aktorki udowadniają, że to wszystko można pokazać i nie należy się wstydzić swoich niedoskonałości!
Lena nie chce wyglądać jak modelki z pokazów Victoria’s Secret
Lena Dunham w pełni akceptuje swój wygląd. W jednym z wywiadów powiedziała, że nie chciałaby wyglądać jak aniołki Victoria’s Secret:
„Nie podobałoby mi się to. Wolę, aby ludzie rozmawiając ze mną, widzieli mnie, a nie moje idealne ciało. Ale gdybym już miała takie kształty jak jedna z tych modelek, poszłabym do restauracji i spróbowałabym dostać jakieś darmowe jedzenie”.
Warto zwrócić uwagę, że w reklamie nie ma wyuzdanych póz, które sprowadzają kobiety do roli obiektów seksualnych.
Jak Wam podoba się nowa reklama?
Źródło zdjęć: instagram.com/lonelylingerie
______________
Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na Facebooku oraz zapoznania się z ofertą naszego sklepu internetowego.