Małgorzata Socha idzie w ślady Anny Lewandowskiej

Małgorzata Socha idzie w ślady Anny Lewandowskiej! Trenerka jest z niej dumna?

Małgorzata Socha na początku roku urodziła córeczkę Basię, jednak gwiazda bardzo szybko zgubiła zbędne kilogramy. Aktorka sporo ćwiczy, stara się dobrze odżywiać i dlatego jest pełna energii. Zobaczcie sami!

Małgorzata Socha idzie w ślady Anny Lewandowskiej?

Małgorzata Socha w styczniu tego roku urodziła córeczkę Basię. Aktorka szybko po porodzie odzyskała zgrabną sylwetkę. Jaki ma sposób na piękną figurę? Przede wszystkim zdrowa dieta! Gwiazda serialu „Przyjaciółki” unika węglowodanów prostych oraz glutenu. Je natomiast dużo ryb, kasz i oczywiście warzyw. Zwraca również uwagę na to, skąd ma żywność. Jest przeciwna głodówkom oraz restrykcyjnym dietom. W końcu musi mieć siłę, by sprostać wychowaniu dwójki dzieci, a także zobowiązaniom zawodowym! Zobaczcie, ile ma energii!

 A dietetyczne grzeszki? Też się zdarzają!

„Nie jest to łatwe, ale dzielnie walczę. Masa już była, teraz czas na rzeźbę. (…) Staram się unikać węglowodanów i glutenu, ale nie wyeliminowałam ich całkowicie. Jem dużo ryb, kasz i warzyw. Jeśli mięso i jajka, to tylko ze sprawdzonych źródeł. Nie stosuję restrykcyjnej diety ani postu leczniczego, bo muszę mieć dużo siły i energii. Jeśli grzeszę, to tylko domowym ciastem” – niedawno zdradziła gwiazda.

Też macie ochotę na takie pyszności? Nam aż ślinka cieknie 😉

Dla aktorki ważna jest również aktywność fizyczna. Kilka razy w tygodniu ćwiczy z trenerką personalą, ale również regularnie biega. Czasami też gimnastykuje się w domu, gdy nie ma czasu pójść na siłownię.

 „Niestety, czasem obowiązki domowe i zawodowe nie pozwalają mi wygospodarować czasu na wizytę na siłowni, wtedy staram się ćwiczyć w domu” – mówiła Małgorzata Socha.

Aktywna w ciąży

Aktorka również ćwiczyła w ciąży. Pomocne były duże piłki, elementy pilatesu i jogi. Dzięki aktywności fizycznej łatwiej było wrócić do dobrej formy po porodzie. Jesteśmy pewni, że Ania Lewandowska jest dumna z Małgorzaty Sochy!

„Małgosia całe życie uprawiała sport, więc zestaw ćwiczeń dobrałyśmy indywidualnie. Zaczęłyśmy od dużych piłek, które świetnie odciążają kręgosłup i przygotowują do porodu, stretchingu oraz elementów pilatesu i jogi dla kobiet w ciąży” – powiedziała w rozmowie z „Party” trenerka aktorki, Katarzyna Pieńkos z Fitness Centrum Pasja w Piastowie.

———————————————————————————————-

Źródło zdjęć: www.instagram.com/malgosia_socha/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

75 More posts in Dieta i Fitness category
Recommended for you
libido
Skuteczne sposoby na zwiększenie libido u kobiet

Wiele się mówi o męskich problemach z potencją, jednak równie często dotykają one kobiet. Brakuje...