Mr. Gugu & Miss Go
Marka Mr. Gugu & Miss Go powstała w 2011 roku. Pomysłem, który przyświecał jej twórcy – Jakubowi Chmielniakowi, były oryginalne nadruki, które stały się znakiem rozpoznawczym bielskiej firmy. W ich produktach zakochały się już gwiazdy, blogerzy oraz zagraniczne pisma modowe.
Jakub Chmielniak rozpoczął swoją działalność pod szyldem Mr. Gugu & Miss Go w wieku zaledwie 22 lat. W projekcie wykorzystał swoje zamiłowanie do sztuki i mody oraz potencjał krawiectwa, z którego słynie jego rodzinna miejscowość – Bielsko-Biała. Spośród wielu odzieżowych marek, które w ostatnim czasie pojawiły się na polskim rynku, Mr. Gugu & Miss Go wyróżnia się oryginalnością motywów i przezwyciężeniem monotonnego trendu homogenicznej kolorystyki ubrań. W przypadku ich produktów mamy do czynienia z ubraniami, które sprawiają wrażenie wyciętych z ram obrazu, plakatu bądź filmu. Ubranie ludzi w motywy ze sztuki i wydawałoby się najdalszych zakamarków Internetu, okazało się pomysłem na miarę Vogue’a.
Wśród ubrań znajdziemy m.in. bluzy, t-shirty, legginsy, sukienki oraz czapki. Szeroki asortyment wyróżnia Mr. Gugu & Miss Go z licznego grona młodych marek, budujących swoją rynkową pozycję dzięki sprzedaży internetowej. Warto dodać, że barwne ubrania Mr. Gugu & Miss Go są dostępne również dla dzieci.
Spośród różnorodnych motywów widniejących na ubraniach bielskiej marki, możemy znaleźć zwierzęta, owoce, krajobrazy, dzieła sztuki, a nawet hamburgera, który okazał się jednym ze sprzedażowych hitów firmy. Nie pozostaje nic innego jak ubrać się w truskawki, kota w okularach bądź „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga.
Mr. Gugu & Miss Go odniosła międzynarodowy sukces. W ich ubraniach chodzą nie tylko Polacy, ale również Amerykanie, Francuzi i Anglicy. Do tej pory oprócz sklepu internetowego mrgugu.pl, ubrania tej marki można kupić w sklepach stacjonarnych w Bielsku-Białej, Warszawie oraz Londynie. W przyszłym miesiącu planowane jest otwarcie sklepu w Berlinie, a w przyszłości również we Francji i Holandii.
O niewątpliwym sukcesie firmy Jakuba Chmielniaka świadczy rosnąca w niezwykłym tempie liczba fanów na facebookowym profilu marki, która przekroczyła już 300 tys. Dla tych, którzy w doborze garderoby stawiają na oryginalność i wyrazistość, bielska marka ma wiele do zaoferowania. Cieszmy się, że mamy się czym pochwalić na światowym rynku mody.
Hanna Gajewska