"Chłopaki nie płaczą"

Szef i Bolec z „Chłopaki nie płaczą” wracają w klipie!

 Serwis OLX.pl  rozpoczął produkcję reklam nawiązujących do kultowego filmu „Chłopaki nie płaczą”. W główne role wcielają się Michał Milowicz i Bohdan Łazuka. 

Twórcy kampanii postawili na formę mini serialu internetowego. Podczas realizacji podjęli się nie lada wyzwania. Namówili Michała Milowicza i Bohdana Łazukę, by ponownie wcielili się w role specyficznych gangsterów, Szefa i jego syna Bolca, których odegrali kilkanaście lat temu w kultowym filmie „Chłopaki nie płaczą”. Bohaterowie w krótkich spotach radzą, jak bezpiecznie korzystać z serwisów ogłoszeniowych, kupować, sprzedawać, a nawet szukać pracy.

– To już kolejna kampania, w której poruszamy kwestię bezpieczeństwa w sieci. Po ubiegłorocznym sukcesie klipu do piosenki T-raperów znad Wisły, również w tym roku postaraliśmy się, aby nasze porady nie przybrały czysto uniwersyteckiej formy. Udział w kampanii Bohdana Łazuki i Michała Milowicza pozwolił nam osiągnąć zamierzony efekt – uczymy bawiąc i bawimy ucząc – mówił o kampanii Marcin Sienkowski, brand manager olx.pl.

Odcinki „Szefa Internetów” będą publikowane co dwa dni na profilach OLX na YouTubie i Facebooku.

Pierwszy odcinek poniżej.

 

 

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

535 More posts in Film i Teatr category
Recommended for you
"Władca pierścieni"
„Władca pierścieni”. Powstanie najdroższy serial w historii

Amazon nabył za 250 mln dolarów prawa do serialowej adaptacji "Władcy Pierścieni". Budżet całej produkcji...