Manicure z logotypem – najnowszym HOT trendem instagrama

Wszystko zaczęło się od marki Balenciaga, która na pokaz jesień-zima 2017, wysłała modelki na wybieg z manicure z charakterystyczną dla marki literką B. Od tego czasu nail art pokochał logo manię na paznokciach. Teraz, wraz z falą nowych trendów z fashion weeków od Nowego jorku po Paryż, wszystko wykazuje na to, że loga na paznokciach będzie najgorętszym trendem tego i jak również przyszłego sezonu. Od ubrań po dodatki
w tym sezonie liczy się widoczny luksus i prestiż.

Mei Kawajiri, japońska ekspertka od paznokci, kreatorka ikonicznych już graficznych, czarnych manicure dla Balenciaga, w zeszłym tygodniu wraz z końcem paryjskiego tygodnia mody, pokazała nam swoją interpretację multikolorowego monogramu Louis Vuitton, udowadniając, że z odpowiednimi narzędziami, każda dłoń może zamienić się designerski dodatek.

https://www.instagram.com/p/BTm5HbElf-q/?hl=pl&taken-by=mpnails

Delikatniejszą wersję przedstawiła Madeline Poole, która na paznokciach muzy marki Gucci — Petra Collins, stworzyła manicure w cielistych kolorach z wytłoczoną minimalistyczną naklejką ze złotym napisem nazwy marki. Manicure od razu stał się kultowym hitem na instagramie.

Zdaje się, że szał na logo i monogramy w tym sezonie jest poważny. Chwalić się prestiżowymi markami będziemy nie tylko na ubraniach, ale też na dodatkach i nawet na paznokciach. Jestem pewna, że do jesieni 2018 zdążymy jeszcze zobaczyć makijaż z designerskim logiem, w końcu brwi w stylu Gucci już zaliczyliśmy.

https://www.instagram.com/p/BQl1BWGl73n/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/Bf69lOcA4ir/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BfjsagmDZxj/?hl=pl&tagged=fendinails

ZOSTAW ODPOWIEDŹ