Robert Lewandowski powinien się wstydzić

Robert Lewandowski powinien się wstydzić? Katarzyna Bosacka nie zostawia na nim suchej nitki!

Katarzyna Bosacka skrytykowała Roberta Lewandowskiego! Propagatorka zdrowego odżywiania jest przekonana, że piłkarz nie powinien reklamować „napoju gazowanego z kofeiną”, gdyż szkodzi on zdrowiu, w tym przyczynia się do otyłości.

Robert Lewandowski powinien się wstydzić? Katarzyna Bosacka nie zostawia na nim suchej nitki!

Robert Lewandowski wraz z mamą wystąpił w reklamie Coca-Coli. Nie uszło to uwadze Katarzyny Bosackiej, prowadzącej program „Wiem, co jem”. Propagatorka zdrowego odżywiania uważa, że piłkarz, który jest wzorem dla wielu osób, nie powinien reklamować takiego napoju.

„Panie Robercie Lewandowski naprawdę wstyd! Jest Pan sportowcem uwielbianym przez miliony Polaków także tych najmłodszych, pana żona jest propagatorką zdrowego jedzenia a reklamuje pan napoj gazowany z kofeiną, ten najbardziej znany na świecie, ten który jest jedną z przyczyn otyłości. Szkoda że kasa jednak jest najważniejsza…” – napisała Katarzyna Bosacka na Facebooku.

Na reakcje internautów nie trzeba było czekać. Niektórzy gratulowali prowadzącej „Wiem, co jem” odwagi. Cieszą się, że ktoś wreszcie zauważył zgrzyt.

„Pani Katarzyna Bosacka brawo!!!”,

„Dla wielu kasa najważniejsze, a niewielu ma odwagę głośno powiedzieć prawdę ? brawo pani Kasiu !!!”,

Pani Kasiu – proszę się nie poddawać, nie przejmować hejterami. Ma Pani swoje zdanie i za to należy się Pani uznanie. Nie narzuca go Pani tylko przedstawia swój punkt widzenia. A to jest oznaką rozsądku, mądrości i odwagi. Brawo!!!

Sprawa nie jest oczywista

Wiele osób stanęło w obronie Roberta Lewandowskiego. Przekonują, że udział piłkarza w reklamie Coca-Coli nie do końca musi być jego decyzją.

„Kontrakt przewiduje PEŁEN zakres wykorzystania jego wizerunku do celów promocyjno-reklamowych marki. Piłkarz został także ambasadorem tegorocznej edycji młodzieżowego turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup i będzie brał czynny udział w promocji tego projektu”… Ma kontrakt i że niby co? Ot tak może powiedzieć, że nie bierze udziału, bo komuś nie pasuje, że Coca-Cola jest niezdrowa? Może lepiej będzie, jak nie weźmie udziału z reklamie i zapłaci karę finansową?”,

„Głównym sponsorem piłkarskich mistrzostw swiata jest firma produkująca czarny napój gazowany, a m.in. kobiece Euro w tej samej dyscyplinie firma od hamburgerów. Niestety nieznana jest mi firma produkująca bio-marchewki, dzięki której możliwe byłyby tak wielkie sportowe wydarzenia. Trochę smutne, ale w takim świecie żyjemy”

„Firma Coca-Cola jest jednym z najdłużej związanych z FIFA (Federation Internationale de Football Association) partnerów korporacyjnych. Wspiera Federację nieprzerwanie od roku 1974”. A może dlatego? Z tego, co pamiętam, Coca-Cola działa na rzecz związków piłkarskich i organizuje/wspomaga drużyny młodych piłkarzy. To wina Lewandowskiego, że Coca-Cola, a nie np. Żywiec Zdrój wspiera młodych, zdolnych?” – zauważają internauci.

Jakie jest wasze zdanie w tej sprawie?

———————————————————————————————————————————-

Źródło zdjęć: www.instagram.com/_rl9/?hl=pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ