Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan

Iron Majdan, finansowe kulisy produkcji za miliony

Iron Majdan to najnowszy program stacji TVN. Swoją premierę będzie miał 5 marca (poniedziałek) o 22:30. Głównymi bohaterami będzie Małgorzata Rozenek – Majdan oraz  Radosław Majdan.

Małżeństwo Majdanów szczyt popularności zyskało dzięki swojemu wspólnemu udziałowi w programie Azja Express w ubiegłym roku. Przychylność telewidzów Małgosia i Radek zaskarbili sobie dzięki autentyczności, cytaty z show przeszły do języka młodzieży. 

W tym roku widzowie również będą mogli oglądać parę na ekranach swoich telewizorów. TVN postanowił zainwestować w małżeństwo i specjalnie dla nich stworzyć nowy format telewizyjny. Iron Majdan to nielicencjonowany program. Podczas 10 poniedziałkowych wieczorów widzowie będę mogli śledzić poczynania pary w ekstremalnych sytuacjach. Odcinki były kręcone w różnych miejscach na świecie m.in. Los Angeles, Bangkok czy Baku.

Nieoficjalnie mówi się, że każdy odcinek programu kosztował stację około miliona złotych. Budżet jest porównywalny do tego z programu Azja Express. Jest więc to drugi tak drogi program w historii stacji. Na razie nie wiadomo ile Majdanowie zarobią na tym formacie, jednak nie będą to małe pieniądze. Za udział w Azja Express otrzymali ok. 500 tyś zł, a za reklamę dla sieci komórkowej zgarnęli 600 tyś zł.

W porównaniu do innych produkcji telewizyjnych, milion złotych za odcinek wydaje się ogromną sumą. TVP za wyprodukowanie jednego odcinka Korony Królów ponosi koszty rzędu 200 tyś zł, natomiast najbardziej popularny serial ostatnich lat – Gra o Tron, kosztuje HBO ok. 15 mln dol. 

W każdym odcinku, wg zapowiedzi, małżeństwo Rozenek – Majdan poddane będzie próbie. Na oczach widzów para znów będzie cieszyć się, płakać czy też kłócić. Jak widać Majdanowie, w porównaniu do Lewandowskich, nie mają problemów z ujawnianiem swojej prywatności. Zaraz po ślubie w Vivie ukazała się ekskluzywna sesja zdjęciowa z udziałem świeżo upieczonych małżonków. W wywiadach bez oporów opowiadają o swoim życiu rodzinnym. Nic więc dziwnego, że zgodzili się na wzięcie udziału w eksperymentalnym programie o samych sobie.

Jak program poradzi sobie na rynku pokażą dopiero statystyki po emisji pierwszego z odcinków. Miejmy nadzieję, że w programie pojawią się cytaty na miarę „nie mów do mnie teraz”.

https://www.instagram.com/p/Bek_SJcF8RS/?hl=pl&taken-by=m_rozenek

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ