Bierhalle Hala Koszyki – 110 złotych za golonkę i burza w internecie
Hala Koszyki to miejsce w Warszawie gdzie znajdziemy w jednym miejscu kilkanaście restauracji. Klient jednej z nich – Bierhalle, opublikował na Facebooku post, po którym nie będziecie chcieli zjeść tam obiadu.
04.lutego na fanpage restauracji Bierhalle pojawił się post oburzonego klienta restauracji, pana Tomasza. Tomasz Szulecki opisał w nim jak został potraktowany w lokalu.
„Pseudo kierownik restauracji stwierdził, że my na pewno przyszliśmy z założenia, żeby nie płacić.”
Wszystko za sprawą niedogotowanej golonki. Pan Tomasz po dostaniu swojego zamówienia zauważył, że potrawa którą zamówił nie nadaje się do spożycia. Poprosił więc o korektę rachunku. Wtedy kierowniczka sali, pani Agata Maciejewska, wezwała ochronę i stwierdziła, że pan Tomasz nie chce zapłacić za posiłek. Rozmowę na temat niejadalnej golonki klient musiał odbyć z ochroniarzami. Koniec końców pan Tomasz był zmuszony do zapłacenia rachunku w całości.
„Po czym gestem jak za PRL, palcem wskazującym zostaliśmy wyproszeni z restauracji z informacją, że pani ma do tego prawo.”
Post Pana Tomasza udostępniono ponad 5 tyś razy. Użytkownicy Facebooka postanowili również „ukarać” fanpage restauracji dając jej same pojedyncze gwiazdki. Obecna ocena to 1,9.
Wczoraj restauracja na fanpage udostępniła oświadczenie, w którym informuje, że spotkała się z panem Tomaszem aby poznać drugą wersję historii opisanej na Facebooku. ”Zawsze staramy się rozwiązać sprawy sporne na korzyść klienta, tak aby wrażenia z pobytu w Bierhalle były pozytywne.” Nie padła jednak informacja czy pani Agata nadal pracuje w restauracji.
Internauci żywo komentują post restauracji i podają przykładowe rekompensaty jakie Bierhalle może zaoferować panu Tomaszowi. Restauracje na wszystkie z nich odpowiada tym samym komentarzem, na zasadzie kopiuj – wklej.
Tego typu zachowania obsługi są niedopuszczalne w stosunku do klienta. Nikt z nas nie powinien pozwolić sobie na takie traktowanie. Na szczęście w dobie social mediów możemy w łatwy sposób odpłacić się pięknym za nadobne.
1 KOMENTARZ
ZOSTAW ODPOWIEDŹ
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Dziwne – post zaczyna się w środę popielcową, więc 4. lutego jest chyba jeszcze przed postem?
„04.lutego na fanpage restauracji Bierhalle pojawił się post oburzonego klienta restauracji „