Ania Lewandowska: „Nie wzoruj się na ciałach trenerek”

Ania Lewandowska: „Nie wzoruj się na ciałach trenerek”! Co jest najważniejsze w powrocie do formy?

Ania Lewandowska bardzo szybko wróciła do formy po porodzie. Jednak pamiętajmy, że żona piłkarza jest sportowcem, ma bardzo wyćwiczone ciało oraz przestrzega zdrowej diety. Trenerka w najnowszym wpisie na blogu radzi młodym mamom, kiedy mogą zacząć ćwiczyć po rozwiązaniu oraz czego powinny unikać, aby sobie nie zaszkodzić. To ważny tekst!

Ania Lewandowska miesiąc po porodzie pokazała swój płaski i umięśniony brzuch. Wtedy naraziła się na krytykę wielu osób, które zarzucały trenerce, że wpędza w kompleksy inne młode mamy, które nie doszły tak szybko do formy po rozwiązaniu.

Opłaca się być AKTYWNYM i trzymać się zdrowych zasad, zarówno przed ciążą jak i w jej trakcie! Powoli wracam do formy💧 – wbrew pozorom nie jest łatwo🙈! 😉Pamiętajcie jednak o tym, o czym wielokrotnie powtarzam. Każdy organizm regeneruje się w innym tempie. Nie poddawajcie się i nie rezygnujecie, a małymi kroczkami wrócimy do formy. Dajcie sobie czas i luz – nic na siłe! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻#workout #healthymom #annalewandowska #healthyplanbyann It is worth it to be active and stick to healthy rules, before and during pregnancy! 🙈💧I slowly return to my form – contrary to appearances it is not easy! 😉Remember, however, about what I repeat . Every organism regenerates at a different pace. Do not give up and with small steps you will return to form. Give yourself time and chill a bit!🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

A post shared by Anna Lewandowska (@annalewandowskahpba) on

Ania Lewandowska: „Nie wzoruj się na ciałach trenerek”

W najnowszym wpisie na blogu gwiazda tłumaczy, że nie należy porównywać się z innymi osobami, gdyż każdy organizm jest inny. Jeśli kobieta trenowała przed ciążą i w jej trakcie, to ciało szybciej będzie wracać do dawnej sylwetki. Przypomina też, że należy cieszyć się z małych zmian, spektakularne efekty przyjdą z czasem. Niczego nie można przyspieszać.   

„JAK ZAWSZE POWTARZAM: Z nikim się nie ścigaj, do nikogo nie porównuj i utrzymuj bezpieczny dystans od granicy swojej wytrzymałości.

Pamiętaj, że każde ciało jest inne, każda kobieta przechodzi ciążę inaczej. Niektóre kobiety niedługo po porodzie wyglądają szczupło, inne walczą ze zbędnymi kilogramami miesiącami. Pamiętaj, że te pierwsze szybki powrót do formy zawdzięczają aktywności sportowej przed, w trakcie i po ciąży.

Jeśli wcześniej nie trenowałaś intensywnie przez lata, to nie wzoruj się na ciałach sportsmenek i trenerek. Obserwuj swoje postępy, nawet jeśli są niewielkie, notuj wyniki, obserwuj swoje ciało, a upragniona sylwetka przyjdzie szybciej, niż myślisz” – pisze Ania Lewandowska na blogu.

Kiedy można zacząć ćwiczyć po porodzie?

Wiele kobiet zastanawia się, kiedy może wznowić lub rozpocząć aktywność fizyczną po rozwiązaniu. Wiele od typu porodu oraz ogólnej kondycji organizmu.

„Amerykańskie Stowarzyszenie Położników i Ginekologów (ACOG) przedstawia stanowisko, że po ciąży dobrze jest stopniowo wznowić ćwiczenia. Ważne jest, żebyś poczekała na zielone światło od lekarza lub położnej. Często zaleca się młodej mamie, aby wstrzymała treningi i intensywną aktywność fizyczną do sześciu tygodni po porodzie naturalnym, a dwunastu tygodni po cesarskim cięciu” – pisze trenerka.

Więcej ważnych informacji na ten temat znajdziecie na blogu Ani Lewandowskiej.

—————————————————————————————————–

Źródło zdjęć: www.instagram.com/annalewandowskahpba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

639 More posts in Gwiazdy category
Recommended for you
Dominika Gwit przygotowuje się do ślubu! Czy myśli o powiększeniu rodziny?
Dominika Gwit przygotowuje się do ślubu! Czy myśli o powiększeniu rodziny?

Dominika Gwit ma teraz dobry czas! Dziennikarka zdobyła sympatię widzów w Tańcu z Gwiazdami”. Pokazała,...